torstai 21. helmikuuta 2013

Helinpäivä

Mulla oli eilen nimpparit, jee!
Anssilla oli pekkaspäivä, joten se vei mut aamulla nimpparilahjaks töihin. Töiden jälkeen menin leipomaan iskälle kakun töihin vietäväksi. Tein Vadelma-sitruunajuustokakun, joka kyllä paremminkin on Kuningatar-sitruunajuustokakku. Käytin nyt päällisen kuningatarpiltin lisäksi täytteeseen kuningatarjogurttia. Itse en kakkua päässyt maistamaan, mutta siskoni antoi äskön palautetta, että haluaa tota kakkua synttäreilleen, "maailman parasta, rakastuin".

Ihana mamani, eli äitiliilini oli ostanut mulle mahtavan lahjan. Kaksi Arabian 140 v -lautassarjan Heli-lautasta. Väri ei ole ihan kuvan mukainen, sininen on sinisempää.



Wallua kiinnostaa "mikä tämä on?"

Kotona mua odotti yllätys... Anssi oli ostanut mulle kukkia! Ihania vaaleanpunaisia neilikoita.


Jei, eipä tässä kummempia tällä erää. Tää viikko on menny TOSI nopeesti. Maanantaina mulla kävi ihania ystäviä kylässä. Tiistaina käytiin Anssin kanssa katsoo leffassa 21 tapaa pilata avioliitto (oli hyvä, suosittelen!). Eilen olin leipomassa. Ja nyt on jo torstai. Kohta on varmaan jo kesä, jooko? Terveisin, talven vihaaja

3 kommenttia:

  1. Myöhästyneet nimppari onnittelut! :)
    Heh, tuo 21 tapaa pilata avioliitto oli kyllä tosi hyvä leffa! :D
    Ja kyllä se kesä sieltä kohta tulee.. nyt alkaa olee jo kevään merkkejä ja kevätkin on aika jee, näin talven jälkeen!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kevät on tosi JEE, se tarkottaa että kesä on lähellä! ;) Ja muutenkin kiva katsella lumen sulamista ja nauttia siitä kun päivät pitenee. Ja iho nauttii kun saa aurinkoa. :)

      Poista