perjantai 22. helmikuuta 2013

Mitä ihmettä?

Ihmeellinen päivä... Puolilta päivin roskienvientireissulla törmäsin meidän etupihalla pöllöön! Siinä se tuijotteli mua muutaman metrin päässä. Aluks olin varma että nään harjoja ja että "Apua! Mitä toi täällä tekee keskellä päivää?", sitten vaan ihmettelin sitä ja harmittelin kun ei ole kamera mukana. Kotia kun kerkesin, oli pöllötski lentänyt jo tiehensä. Harmittaa kun en tunne lintuja hyvin niin en tiedä mikä pöllö se oli. :( Mutta oli aika WAU-kokemus, siinä se tuijotteli mua keskellä kirkasta päivää.

Toinen ihmeellinen asia oli tänään Wallun suhtautuminen pienempään kummipoikaani. Wallu on siis todellinen arkajalka nykyisin. Maanantaina mun pari ystävää oli meillä kylässä. Kun oltiin kolme tuntia kahviteltu, uskalsi Wallu tulla sängyn alta näyttäytymään, mutta koskea ei saanut. Tänään kummipoikamme isänsä kanssa tuli kyläilemään meille. Tunnin kuluttua oli tilanne tämä: 



Oon vieläkin ihan ihmeissään tästä. Tavallisesti Wallu juoksee täysiä piiloon jos edes kuulee lasten ääntä rapusta. Ja kun on tosiaan aikuisiakin vierastanut viime aikoina kovasti. No, nähtävästi ihmeiden aika ei ole ohi!

Ps. Äiti, mä poltin taas popparit... :(

4 kommenttia:

  1. EI oo totta! Kyllä täytyy olla teidän mikrossa vikkaa...
    Ja Wallu tuossa kuvassa lapsen kanssa - ei oo totta sekään. Todella ihmeellistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! En ollut uskoa silmiäni kun Wallu tuli sohvan alta pyörimään pojun ympärille, huhhuh.. Oon vieläkin ihan ihmeissäni!

      Poista
  2. Mun toinen kissa on kans tosi arka. Tai aiemmin se oli. Just sellanen, että jos vieraita tuli niin neitiä ei näkynyt missään. Pikkuhiljaa vuosien varrella se on rohkaistunut tulemaan vähän esiin sohvan takaa tai sängyn alta.´Nykyään se käy jo haistelemassa vieraita, mutta kun ovikello soi, se edelleen juoksee salamana makuuhuoneeseen sängyn alle.. ihan varalta :D jossain vaiheessa sitten hipsii katsomaan tuliko tuttuja.

    Jotkut kisut vaan on vähän hitaita lämpenemään vieraille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin vanhempi kissa Tiuski oli ennen vähän arka, tarkkaili vieraita aina kauempaa. Nykyisin kuka tahansa meille tuleekin niin Tiuski on eteisessä vastassa (paitsi lapsia pelkää). :)
      Ehkä meidän Wallukin vanhemmiten lämpenee.

      Poista